مقالات

خرید تجهیزات ایمنی در تهران

تجهیزات ایمنی

از آغاز پیداش هیج مقوله ای مهمتر از سلامتی برای بشر خردمند نبوده و همین امر باعث شده تا بشر در گذر تاریخ همواره به دنبال راهکار هایی برای تامین امنیت و سلامت خودش باشد که نمونه های تاریخی زیادی از تجهیزات ایمنی حتی در کارگاه های دوران باستان هم به چشم می خورد و با پیشرفت روز افزون تکنولوژی و صنعت ، تجهیزات ایمنی نیز پایاپای آن ها پیشرفت کرده اند و این روز ها شاهد طیف گسترده ای از تجهیزات ایمنی هستیم .

تجهیزات ایمنی

خرید تجهیزات ایمنی در تهران

 

هر چقدر از اهمیت تجهیزات ایمنی بگوییم کم گفته ایم و به همین سبب در سراسر جهان قوانین سختگیرانه ای در مورد استفاده از تجهیزات ایمنی وجود دارد و کشورمان ایران نیز از این مهم مبرا نیست و مسئولان همواره کوشیده اند تا تا بر اهمیت تجهیزات ایمنی تاکید کنند و به همین سبب ما در گروه جهان ایمن امکان خرید تجهیزات ایمنی در تهران را برای شما عزیزان فراهم نموده ایم . و سعی داریم در این مقاله شما عزیزان را با تجهیزات ایمنی بیشتر آشنا کنیم ، با ما باشید .

 

لیست تجهیزات ایمنی

در ابتدای امر لازم است که با انواع تجهیزات ایمنی آشنا شوید که به دو نوع فردی و کارگاهی خلاصه می شوند که ما هر یک را برای شما عزیزان شرح می دهیم

 

لیست تجهیزات ایمنی فردی

یکی از چالش های که در مباحث ایمنی با آن سرو کار داریم این است که عده ای از دوستان استفاده از تجیزات ایمنی را کسر شان خود می دانند و  همین امر زمینه ساز خطرات بسیار زیادی می باشد که احتیاج به فرهنگ سازی عظیمی در کنار وضع قوانین سختگیرانه تر دارد تا تمامی افراد به اهمیت تجیزات ایمنی فردی پی ببرند .

تجهیزات ایمنی فردی ، تجهیزاتی هستند که هر کسی باید شخصا و به صورت روزمره در محیط کار خود استفاده کند مانند :

  • کفش ایمنی : استفاده از کفش ایمنی از آن جهت اهمیت دارد که در برابر ضربات ، برخورد اجسام ، لغزش ، سایش و ، الکتریسیته و بنزین از پای شما محافظت می کند .
  • کلاه ایمنی : جزو مهم ترین تجهیزات ایمنی می باشد که از سر شما در برابر خطرات محافظت می کند .
  • ماسک تنفسی : این روز ها با گسترش ویروس کرونا همگان به اهمیت ماسک پی برده اند اما  ویروس کرونا تنها خطری نیست که ماسک از آن در برابر شما محافظت می کند بلکه در محیط های کاری امکان وجود انواع سموم با توجه به نوع کار وجود دارد و استفاده از ماسک الزامی برای حفظ سلامت شما ست .
  • شیلد محافظ : حتما تا به حال دیده اید که در حین جوشکاری ، جوشکار ها شیلدی جلو صورت خود می گیرند تا از چشم خود در برابر خطرات محافظت کنند به همین دلیل شیلد جزوی از مهم ترین تجهیزات ایمنی می باشد که برای جوشکاری و دیگر حرفه ها بکار می آید .
  • دستکش ایمنی : یکی دیگر از محصولاتی که در زمره تجهیزات ایمنی قرار می گیرند دستکش ها هستند که در حرفه های بسیاری مورد استفاده قرار می گرند تا از دست های شما در مقابل خطرات کحافظت کنند .
  • لباس کار : اهمیت لباس کار به این دلیل می باشد که در مواجهه با خطرات و آسیب های فیزیکی ، شیمیایی و سایر اتفاقات نا خوشایند از شما محلفظت می کند
  • و موارد دیگر

تجهیزات ایمنی

تجهیزات ایمنی کارگاهی

از جمله مشکلاتی که در زمینه ایمنی کارگاه ها وجود دارد ، بی توجهی کار فرمایان به مسذله مهم تجهیزات کارگاهی به علت صرفه جویی های اقتصادی می باشد که همین امر زمینه ساز خطراتی جبران ناپذیر است ، و توقع می رود که کارفرمایان عزیز نوجه بیشتری به این امر داشته باشند تا الگوی مناسبی برای افراد تحت کنترل خود باشند و همچنین تلاش خود را نیز بکنند تا افراد مجموعه ی خود را نیز ملزم به استفاده تجعیزات ایمنی بکنند تا از اتفاقات نا خوشایند جلوگیری کنند .

در کارگاه ها خطرات متداول زیادی از جمله انفجار ، آتش سوزی ، سقوط اجسام و آسانسور ، برق گرفتگی  و … امکان دارد اتفاق بیوفتد که همین امر سبب آن شده است که این خطرات قابل پبش بینی باشند و ما باید به دنبال راهکار هایی باشیم تا این خطرات را کاهش داده و به حداقال برسانیم و در صورت وقوع حادثه به بهترین نحو ممکن آماده کمک رسانی به مصدومان باشیم .

این تجهیزات شامل موارد زیر می باشد :

  • جعبه کممک های اولیه
  • کپسول اطفا حریق
  • علائم بهداشتی و ایمنی هشدار دهنده
  • حصار کشی در اطرف محیط های خطرناک مانند گودال ها
  • وجود باکس هایی برای جمع آوری ضایعات خطرناک
  • حضور آمبولانس در کارگاه های بزرگ
  • مواد بهداشتی و ضد عفونی کننده
  • سیستم های محدود کننده سقوط
  • رعایت فاصله مناسب محیط کار با دستگاه ها
  • تجهیزات ایمنی فردی زاپاس
  • و موارد دیگر

 

خرید تجهیزات ایمنی

با توجه به مطالب گفته شده اهمیت تجهیزات ایمنی انکار نا پذیر است و به همین سبب ما در گروه جهان ایمن بر آن شدیم تا بهترین این تجهیزات را تهیه کرده و در اختیار شما عزیزان قرار بدهیم

قیمت تجهیزات ایمنی جوشکاری

جوشکاری جزو حرفه هایی می باشد که بسیار پر خطر می باشد و بهمین منظور استفاده از تجیهزات ایمنی در حین جوشکاری بسیار مهم می باشد و ما این تجیهزات را با قیمتی مناسب در اختیارتان قرار می دهیم .

 

تجهیزات ایمنی آتش نشانی

همانطور که جعبه های کمک اولیه می توانند در یک لطظه جان فردی را نجات دهند تجهیزات آتش نشانی نیز می توانند در مواقع وقوع حادثه خطر آن را به صورت محسوسی کاهش دهند تجهیزاتی مانند کپسول اطفا حریق و …

 

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *