مقالات

نکاتی که هنگام خرید تجهیزات ایمنی فردی باید بدانیم+معرفی بهترین برندها

انتخاب بهترین تجهیزات فردی

خرید تجهیزات ایمنی یکی از مهم ترین مسائلی است که در بسیاری از کارگاه ها و کارخانه های بزرگ صنعتی، به آن توجه می شود. این امر برای شرکت های بزرگ صنعتی ضروری می باشد، زیرا در صورت بروز حوادث، خسارات مالی و جانی غیر منتظره ای به شرکت مربوطه وارد می شود.

تجهیزات ایمنی در انواع مختلفی از جمله کفش، دستکش، لباس کار و موارد دیگر موجود می باشند. خرید تجهیزات ایمنی به این جهت اهمیت ویژه دارد که موجب می شود تا در برابر خطرات و صدمات ناشی از کار، از خودمان محافظت نماییم.

خرید تجهیزات ایمنی فردی

 تجهیزات ایمنی برای شرکت های صنعتی ضروری است، زیرا از خطرات ناشی از فعالیت های صنعتی جلوگیری می کند

 

نکاتی که هنگام خرید تجهیزات ایمنی

تجهیزات ایمنی فردی توسط تیم های کارشناسی و فنی و با تحقیقات فراوان ساخته می شوند و تمامی نکات مهم در ساخت و اندازه و شکل آن ها، بررسی شده و سپس محصولات مختلف را به بازار ارائه می نمایند. در خرید این تجهیزات دقت نمایید، زیرا از نام و شهرت برندهای معروف استفاده کرده و اجناس بی کیفیت را وارد بازار می کنند.

انواع تجهیزات ایمنی شامل مواردی از جمله لباس کار، کلاه ایمنی، محافظ گوش، عینک های مخصوص محافظ چشم، شیلدهای صورت در انواع مختلف، ماسک های آتشنشانی و ایمنی مخصوص، دستکش و کفش مخصوص ایمنی و بسیاری از موارد دیگر وجود دارند. امروزه مشاهده می کنیم که برخی از برندهای بسیار مطرح جهان، اقدام به ساخت و فروش تجهیزات ایمنی فردی می نمایند.

انواع طلق و محافظ صورت را بشناسید!

 

معرفی بهترین برندهای تولید کننده

برندهایی مثل

  • ام اس ای
  • هانی ول
  • آنسل
  • آلفا پروتک
  • و …

 

نکات انتخاب تجهیزات ایمنی

در خرید تجهیزات ایمنی دقت نمایید، زیرا مارک های بی کیفیت بسیاری با اسم های یکسان در بازار وجود دارند

 

شرکت آنسل یک شرکت استرالیایی می باشد که اجناس این شرکت بسیار عالی و باکیفیت بوده و به تولید تجهیزات ایمنی برای دست و پا و کل بدن می پردازد.

شرکت Honeywell یک شرکت آمریکایی می باشد که به صورت گسترده به تولید تجهیزات فنی و مهندسی گوناگون برای چشم و صورت، پا و دست می پردازد. برندهای ذکر شده در قسمت فوق، جزو برترین برندهای جهان می باشند که بسیاری از شرکت های بزرگ صنعتی در دنیا، محصولات این برندها را خریداری می نمایند.

این تجهیزات بایستی برخی ویژگی های منحصر به فردی را داشته باشند. این ویژگی های شامل مقاومت در برابر حرارت و تغییرات دمایی، مقابله با شوک های الکتریکی، مقاومت در برابر آب و فشار و وزن های سنگین و بسیاری از موارد دیگر می باشند.

شما میتوانید برای خرید تجهیزات با کیفیت از این برند ها به فروشگاه جهان ایمن مراجعه نمایید.

 

مزایای خرید تجهیزات ایمنی فردی

 

مزایای خرید تجهیزات ایمنی فردی شامل موارد ذیل می باشند:

  • راحتی در کار
  • محافظت از بدن
  • جلوگیری از آسیب های شدید ناشی از سوختگی و بریدگی های عمیق
  • رعایت استانداردهای لازم جهت افزایش بازدهی

خرید تجهیزات ایمنی فردی و استفاده از آن برای شرکت ها الزامی است. این تجهیزات باعث می شوند که پرسنل هر مجموعه در برابر خطرات متفاوت در امان باشند و اگر دچار حادثه ای شوند، با کمترین میزان آسیب بتوانند بهبود یابند.

در کارخانه های صنعتی، دستگاه های متفاوتی وجود دارند که احتمال آسیب دیدگی و صدمه، هنگام کار کردن با آن ها زیاد است. داشتن کلاه ایمنی و کفش مناسب، جزو ضروری ترین تجهیزات ایمنی می باشند که استفاده از آن ها الزامی است.

وقتی شما اقدام به خرید تجهیزات ایمنی می نمایید، می توانید راحت تر کارخود را انجام دهید، زیرا نبود امکانات و تجهیزات مربوطه، باعث بروز مشکلات جدی هنگام کار و فعالیت می شود.

با استفاده از تجهیزات ایمنی، تسلط و تمرکز بیشتری بر کار خود خواهید داشت و در نتیجه، کارها با سرعت و دقت بیشتری صورت می گیرد که نتیجه آن بازدهی برای شرکت ها می باشد.

 

معایب و مزایای استفاده همزمان از دو ماسک در دوران کرونا چیست؟!

تجهیزات ایمنی با کیفیت

 

در پایان میتوان گفت:

در حالت کلی، خرید تجهیزات ایمنی برای انجام امور متفاوت صنعتی الزامی می باشد. استفاده از تجهیزات ایمنی باعث می شود که در برابر تهدیدات و مشکلات ناشی از خطرات دستگاه های مختلف صنعتی و حوادث مرتبط، ایمن باشید و سلامت بدنی خودتان را حفظ نمایید.

دقت داشته باشید که در خرید این تجهیزات به کیفیت و کاربرد و اندازه وسیله مربوطه دقت نمایید. همچنین لازم به ذکر است که برندهای بسیار زیادی در بازار وجود دارند که کیفیت بسیار پایینی دارند و  از نظر اسمی با برندهای معروف یکسان می باشند. پس سعی کنید محصول اصل را تشخیص داده و سپس اقدام به خرید نمایید.

خطرات ناشی از فعالیت های صنعتی شامل برق گرفتگی، سوختگی، شکستگی مناطق مختلف بدن، بریدگی و از بین رفتن بخشی از بدن و برخی از موارد دیگر می باشد. بهتر است قبل از خرید تجهیزات ایمنی، مطالعات لازم در این خصوص را انجام دهید.

 

مقالات و محصولات مرتبط: ماسک sui zhian

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *