مقالات

خرید و استفاده از بهترین تجهیزات پیشگیری کرونا در خانه و محیط کار

تجهیزات پیشگیری از کرونا

به دلیل شیوع ویروس کرونا همه ما باید از تجهیزات پیشگیری کننده مثل ماسک، دستکش، اسپری ضد عفونی کننده و… استفاده نماییم تا بتوانیم از خودمان و عزیزانمان محافظت کرده و زنجیره انتقال ویروس را قطع کنیم. شما باید حتما از بهترین تجهیزات پیشگیری کرونا استفاده نمایید تا بدنتان را با بالاترین درصد ایمن کنید.

ویروس کرونا

ویروس کرونا در خانه و محل کار 

این روزها به خوبی می دانیم که در محیط کاری و خانگی خود می بایست اصول بهداشتی را رعایت کنیم و از بهترین تجهیزات پیشگیری کرونا در خانه و محیط کار استفاده کنیم تا بدین ترتیب بتوانیم به مقابله با ویروس منحوس کرونا روی آوریم.

کرونا همچنان در کمین ماست و در صورت سهل انگاری و ساده انگاری آن ممکن است تبدیل به بلای خانمان سوز ما شود. به همین جهت است که همواره در هر محیطی که هستیم، می بایست سطوح مختلف از جمله: میز کار خود یا لب تاب، کامپیوتر و سایر وسایل خود را کاملا ضدعفونی کنیم و به هنگام لمس هر وسیله ای دست خود را نیز با استفاده از اسپری های ضدعفونی کننده یا دستگاه های ضدعفونی از هر گونه ویروس محفوظ داریم.

بنابراین در هر صورت رعایت بهداشت محیط امری لازم و ضروری است تا بتوان با استفاده از بهترین تجهیزات پیشگیری کرونا در خانه و محیط کار از مبتلا شدن به این ویروس منحوس جلوگیری نمود و سلامتی خود و اطرافیان خویش را محفوظ داریم.

 

شاید برایتان جالب باشد: معایب و مزایای اتفاده همزمان از دو ماسک

 

رعایت خط مشی ها و دستورالعمل های بهداشتی

در هر محیط کاری یا حتی در محیط خانگی می بایست خط مشی ها و دستورالعمل های بهداشتی مربوط به آن را به خوبی رعایت نمود. شستن مکرر دست به مدت 20 ثانیه، ضدعفونی کردن دست ها پس از لمس اشیاء مختلف، استفاده از انواع ماسک در محیط اداری و به ویژه مکان های شلوغ و پرتردد، نزدیک نشدن به افراد مبتلا یا مشکوک به ویروس کرونا که علائمی همچون سردرد و سرگیجه دارند و دائما سرفه و عطسه می کنند.

رعایت فاصله اجتماعی یا فیزیکی با اطرافیان، تمیز و بهداشتی نگه داشتن وسایل شخصی خود، شستن دست ها قبل از خوردن وعده های غذایی مختلف و دست نزدن به وسایل آلوده موجود در منزل و محیط کار بخشی از این دستورالعمل ها و خط مشی هایی هستند که در هر محیطی چه محیط داخلی منازل مسکونی و چه محیط بیرونی در محیط کار به ویژه مکان های شلوغ با حجم وسیعی از ارباب رجوع بسیار لازم و ضروری است.

بنابراین نمی توان از نقش بی بدیل بهترین تجهیزات پیشگیری کرونا در خانه و محیط کار چشم پوشی نمود. در ادامه به برخی از مهمترین آن ها پرداخته می شود.

شستن دست

خرید و استفاده از بهترین تجهیزات پیشگیری کرونا در خانه و محیط کار

همان طور که گفته شد؛ استفاده از انواع ماسک های تنفسی، انواع دستکش ، اسپری های ضدعفونی کننده، دستگاه های ضدعفونی و ژل مخصوص ضدعفونی کردن دست ها از جمله بهترین تجهیزات پیشگیری کرونا در خانه و محیط کار به شمار می آیند که استفاده هر یک از آن ها در موارد خاص مورد نیاز خود ما را از مبتلا شدن به ویروس کرونا محفوظ می دارند. حال به بررسی تک تک آن ها پرداخته می شود:

 

شاید برایتان جالب باشد: آیا ماسک پرستاری باعث تنگی نفس می شود؟

 

تجهیزات پیشگیری کرونا عبارتند از:

  • انواع ماسک

وجود ماسک در محیط بیرون و محل کار از زمان پیدایش ویروس کرونا بسیار حائز اهمیت بوده است و به عنوان یکی از بهترین تجهیزات پیشگیری کرونا در خانه و محیط کار تبدیل شده است. هر چند که بیشتر در محیط کار و بیرون از منزل از ماسک استفاده می شود.

شما می توانید در محیط خارج از منزل به منظور پیشگیری از ویروس کرونا از انواع ماسک های فیلتردار و بدون فیلتر، ماسک های پزشکی و سایر ماسک های دیگر استفاده کنید. نکته حائز اهمیت در خصوص این ماسک ها از همان نقطه پیدایش ویروس کرونا تا به حال این مسئله بوده است که آمار سرماخوردگی و سایر بیماری های دیگر را به طرز عجیبی کاهش داده است.

بنابراین استفاده و خرید انواع ماسک های مختلف نه تنها به جهت پیشگیری از کرونا، بلکه به جهت مبتلا نشدن به سرماخوردگی، حساسیت های فصلی و سایر بیماری های دیگر به همگان توصیه می شود.

  • دستکش های یکبار مصرف

استفاده از انواع دستکش های یکبار مصرف و دستکش های لاتکس از دیگر تجهیزاتی به شمار می آید که در برخی از مواقع به ویژه هنگام استفاده از دستگاه عابر بانک و دریافت پول و سایر اشیاء دیگر از مشتری و… لازم و ضروری بوده و مانع از نفوذ ویروس کرونا به دستان ما می شوند.

  • اسپری های ضدعفونی کننده و دستگاه ضدعفونی

اسپری های ضدعفونی کننده و دستگاه ضدعفونی نیز از جمله بهترین تجهیزات پیشگیری کرونا در خانه و محیط کار می باشند که در هر زمان و مکانی می بایست مورد استفاده قرار گیرند. انواع اسپری های کوچک و بزرگ برای ضدعفونی کردن وسایل مختلف در محیط خانه و حتی سر کار و محیط بیرون از منزل و نیز استفاده از دستگاه های ضدعفونی در مناطق پرتردد و شلوغ از ضروریات زندگی این روز بشر می باشند.

 

شما میتوانید همه این موارد را از فروشگاه جهان ایمن خریداری نمایید و در کوتاه ترین زمان آنرا دریافت نمایید

 

ژل ضدعفونی کننده

 

شاید برایتان جالب باشد: ماسک پرستاری ملت بلون بهتر است یا بایکو؟

 

جمع بندی نهایی

به عنوان نتیجه گیری و جمع بندی نهایی باری دیگر ذکر این توصیه مهم لازم و ضروری است که هر فردی می بایست از بهترین تجهیزات پیشگیری کرونا در خانه و محیط کار خود استفاده کند تا سلامتی خود و اطرافیان خویش را به خطر نیندازد. بنابراین نباید کرونا را ساده انگاشت و از انواع ماسک ها و اسپری های ضدعفونی در محیط های مختلف استفاده نکرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *